Hoffmann&Žižák

Mercedes-Benz Arocs

cena na vyžádání
Poptat vůz

Nový Arocs v sobě jedinečným způsobem spojuje sílu, robustnost a účinnost a efektně tak navazuje na více než 110 let trvající úspěšnou tradici stavebních vozidel Mercedes-Benz.

Díky konfiguracím pohonu s velkou hnací silou a možností velkého zatížení dokážete energicky vyřešit každou jízdní situaci. Arocs spolehlivě předvede svůj vysoký výkon i v těžkých podmínkách, a to díky robustní, pevné konstrukci podvozku, odpružení a rámu.

Ke zvláště hospodárnému využití vede kromě nízké spotřeby standardních motorů Euro VI také prodloužená životnost mnoha konstrukčních součástí, nízké náklady na opravy, ale také vysoká míra připravenosti na nástavby a rozmanitá nabídka pro téměř všechny aplikace ve stavební dopravě. Zkrátka: Arocs poskytuje vše, co si praxe žádá. Na stavbě a na silnici. Nastupte a využijte novou sílu na stavbě.

Robustní až do detailu.

Kabiny Arocsu přesvědčí svým praktickým zaměřením, robustností a odolností. Na první pohled. Každým jednotlivým detailem.

S Arocsem budete mít k dispozici kabinu navrženou tak, aby vždy vyhovovala požadavkům ve stavební dopravě. Například se šířkou 2300 mm tak kabina poskytuje dobrý rozhled – ve zvláště úzkém prostoru, například při pojíždění, tak lze zabránit kolizi. Kompletní pozinkování plechu je další znak, kterým Vás kabiny Arocsu nadchnou.
Robustní v každém detailu.

Stačí pohled a víme, kde je Arocs doma. Od flexibilně uloženého výkyvného stupátka v podélném i příčném směru až po madlo na střeše – každý detail je konstruován přesně tak, aby odpovídal požadavkům na stavbě. To tvoří maximální možnou funkčnost v kombinaci s ohromující robustností. Je to nejmarkantněji vidět na standardně dodávaných rýhovaných krytech vnějších zrcátek a na masce chladiče v podobě zubu rypadla. Zřetelně je to znát na komfortním uložení kabiny, které řidiči odlehčí i při velkém zatížení v terénu. Nezapomeňme na třídílný nárazník s ocelovými rohy. Tyto ocelové rohy tach chrání světlomety před poškozením.

Ochrana součástí.

Pro vysokou odolnost při speciálním využití je Arocs vybaven zvláštními ochrannými prvky. K tomu patří například ochranná deska chladiče a motoru, která je u sklápěčů s ocelovým odpružením montována standardně, a za příplatek také ochranná deska hlavní nádrže. V příplatkové výbavě jsou k dispozici i ocelové ochranné mřížky pro přední světlomety a kryt agregátů na ochranu před sypkým materiálem. Zkrátka vše, co zabrání zbytečným škodám, a tím také nákladům na opravy.

Rozhodujícím faktorem ve stavební dopravě není jen vyvinout enormní sílu, ale také stávající sílu v každé situaci využít. Arocs přesvědčí obojím. Každý den. A při jakémkoliv použití ve stavební dopravě.

Všechny součásti hnacího ústrojí jsou vyráběny výhradně společností Mercedes-Benz a jsou dimenzovány tak, aby vyhověly specifickým požadavkům ve stavební dopravě.

Pro nejlepší možnou trakci a dobrou řiditelnost tvoří pohon, podvozek, odpružení a rám precizní, sladěný pracovní tým, který je u všech vozů Arocs optimálně dimenzován pro odpovídající použití na silnici, na stavbě nebo v extrémním terénu.

Zkrátka: Precizně sladěná kombinace pohonu a nosné konstrukce zajišťuje, aby enormní síla motoru Arocsu byla optimálně přenášena na zem a mohla být vždy cíleně aplikována.

6válcové řadové motory Arocs s obzvláště dlouhou životností pokrývají beze zbytku všechny výkonové požadavky ve stavební dopravě. Pro optimální využití jsou dostupné ve čtyřech třídách zdvihového objemu 7,7 l*, 10,7 l, 12,8 l a 15,6 l**. Výkonové rozpětí začíná na 175 kWa maximálním točivém momentu 1000 Nm. Nejvýkonnější a nejpádnější odpověď na všechny požadavky ve stavební dopravě se nachází o 16 stupňů výše ve špičkové motorizaci s 460 kWa maximálním točivým momentem dosahujícím ohromujících 3000 Nm.

Všechny motory Arocs přesvědčí nízkou spotřebou a nízkými emisemi, a splňují již nyní v rámci sériové výroby emisní normu Euro VI, která vstoupí v platnost v roce 2014. Nízká spotřeba a nízké emise ale nevylučují velkou sílu a její spontánní nárůst. Naopak. Spontánně reagující motory s velkou rozjezdovou silou mají takovou charakteristiku, která vyvine více síly, a tu co nejrychleji předá. Lze to poznat v každodenním použití, poněvadž už v nízkém rozsahu otáček jsou k dispozici vyšší točivé momenty, díky čemuž je snazší rozjíždění s vysokou zátěží. Další charakteristická výhoda: díky senzoru naklonění je rozpoznána jízda v klesání a je tak zabráněno přeřazení na vyšší převodový stupeň. To zvyšuje bezpečnost. Široký rozsah točivého momentu navíc umožňuje delší udržení převodového stupně v terénu. Díky tomu není nutné tolik řadit, dochází k méně častému přerušení tažné síly, a spojka a převodovka není tolik namáhána. Navíc jsme motorům Arocs propůjčili mnoho dalších vlastností, které se při každodenním využití vyplatí.

Nový Arocs přichází na stavbu se standardně dodávanou zdokonalenou automatizovanou převodovkou Mercedes PowerShift 3. Zkrátka: vysoký jízdní komfort, precizní volba převodového stupně, účinný přenos síly a lepší ovládání – nyní pro každého.